Monday, November 24, 2008

MADAGASCAR ESCAPE 2 AFRICA

aku suka tgk watak 4 ekor penguin 2......nakal sgt aku rasa.........best gilerlah citer nie...... aku ingat waktu tgk citer nie ramai kanak2......tgk2 ramai kanak2 dewasa........memang sambutan hangatlah.......time aku tgk 2 penuh seat......mujur p beli awal2 lagi............masa tgk citer nie yus gelak kaw2.....suka betul dia......aku gelak tgk dia gelak.......tapi memang kelakar citer nie......dahlah watak2 kartun dia comel n cute..........watak yang nakal 2 cute sgt.......he3.......
aku sarankan p lah tgk.....untuk hiburkan hati anda semua....................selamat menonton................

bukan nak promote citer nie tau.........just nak penuhkan page aje....tp kalu pakat2 p tgk pun ok gak.......kelakar citer nie.............
next time sy smbg yer citer...........

5 comments:

Cik SaLL said...

best2...yus gelak tak hengat..ape die ingat TGV tu die punye???ahahaha....

ROSALINI said...

suka tgk dia gelak dari tgk citer nie.....ha3.....maybe akan datang tgv 2 dia punyer.........dpt tgk free kita nanti..........

yue-fa-lie-za said...

hamboih hambuh hembus..
suka suki je eh..eleh..korang memang tada perasaan yang mendalam terhadap cerita itu..gelak malu2..hahahaha..tada la..akue suka gila part telefon buruk monyet tuh..kill us..there's no other way..muahahahaha

ROSALINI said...

lini gelak slow2 bg peluang kat yus.....he3......

Cik SaLL said...

betul2..kalau kitorang gelak tak hengat nanti..kalah lak yus...kang tak puas gelak lak...ahahaha...